Jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów? Poznaj metodę MOOK
Obiekcje są naturalnym elementem procesu sprzedaży – są sposobem klienta na wyrażenie swoich wątpliwości i obaw. Stosując metodę MOOK, sprzedawcy mogą nie tylko skutecznie odpowiadać na te obiekcje, ale również budować zaufanie i długotrwałą relację z klientem. Dowiedz się czym jest metoda MOOK
Jak przezwyciężyć strach przed porażką?
Wielu z nas wie i rozumie, że porażka jest nieodłącznym elementem nauki i rozwoju, ale w praktyce wciąż zmagamy się z jej akceptacją. Porażka często kojarzy się z wstydem i zażenowaniem, a społecznie bywa napiętnowana.
Jak więc przezwyciężyć strach przed porażką, aby czerpać z niej naukę?
Czy wiesz, że cisza może być Twoim największym sprzymierzeńcem w sprzedaży?
A Ty jak długo po zadaniu pytania klientowi czekasz na odpowiedź?
Zamiast ciągłego mówienia- wykorzystanie pauz może poprawić Twoje wyniki.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM W ROKU 2024: WYZWANIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA
Czy wiesz, że oksytocyna jest neurochemicznym fundamentem zaufania?
Badania pokazują, że wpływa ona na zmniejszenie strachu przed zaufaniem obcej osobie oraz zwiększa naszą empatię. To właśnie oksytocyna może stanowić kluczowy element w budowaniu zaangażowania pracowników. Menadżerowie, którzy nie wiedzą, jak działa oksytocyna starają...
Szkolenia z dofinansowaniem – pomożemy Ci je uzyskać!
W 2024 roku mamy klika możliwości uzyskania dofinansowania na szkolenia - Baza Usług Rozwojowych, Krajowy Fundusz Rozwojowy, Akademia Menedżera. Pomożemy Ci je uzyskać i wesprzemy na każdym etapie. Dopasujemy dofinansowanie do Twoich potrzeb szkoleniowych. Jak...
Czym jest coaching a czym mentoring?
Czym jest coaching? Coaching to metodologia pracy z klientem, opierająca się na jego zasobach i celach. Jest to praca najczęściej 1:1 klienta i coacha. Coach biznesu pomaga klientowi uporządkować cele biznesowe, w oparciu o własne zasoby klienta. Warto pamiętać , że...
DISC oraz DISC Sales badanie 4 stylów zachowania
DISC oraz DISC Sales to 4 style zachowania, opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947). DISC to 4 style zachowań, których metodologia w pełni opiera się na typologii Wiliama Marstona, a co więcej jest jedynym narzędziem...
Wypalenie zawodowe – „Nie, to mnie nie dotyczy” – czy na pewno?
Może teraz zastanawiasz się i uznajesz …ale to mnie nie dotyczy. Myślisz… przecież radzę sobie ze stresem i porażką. Taki jest ten zawód, to nie jest praca dla „miękkich” – wygrywają najlepsi i tylko oni są mogą się utrzymać. Mnie to nie dotyczy… ja sobie radzę. Niestety muszę Cię zmartwić nikt z nas nie może być w 100% pewnym, że wypalenie zawodowe go nie będzie nigdy dotyczyć.
Dlaczego niektórzy klienci milczą po otrzymaniu od Ciebie oferty?
Jeżeli na co dzień pracujesz w sprzedaży to zapewne każdego dnia lub co najmniej kilka razy w tygodniu kontaktujesz się z klientem a po rozmowie wysyłasz ofertę. W zależności co sprzedajesz i z kim akurat rozmawiałeś czasem poświęcasz na taką ofertę kilka godzina a...